بهبود دهنده نان

بهبود دهنده نان به عنوان یکی از مهمترین محصولات شرکت آذرنوش شکوفه به جهت افزایش کیفیت نان­ های تولیدی و جلوگیری از دور ریز بیش از اندازه این محصول طراحی شده است. با استفاده از این نوع بهبود دهنده نان­ هایی با تردی بیشتر، مدت زمان ماندگاری بالاتر، طعم مطلوب­تر، نرمی بافت بیشتر، حجم و ارتفاع بالاتر، بافت مطلوب­تر و با کنترل سرعت بیاتی مناسب­تر تولید خواهد شد.

انواع مختلف بهبود دهنده نان شرکت آذرنوش شکوفه شامل:

1-بهبود دهنده نان حجیم که شامل بهبود دهنده نان مجیک و مجیک پلاس می­باشد و سبب کاهش زمان تخمیر، بهبود مقاومت خمیر، بهبود بافت محصول، افزایش تردی، تاخیر در بیاتی و افزایش تازگی فرآورده محصول خواهد شد.

*بهبود دهنده نان مجیک مناسب برای آردهای معمولی و ضعیف و بهبود دهنده نان مجیک پلاس مناسب برای آردهای خیلی ضعیف می ­باشد.

2-پری میکس بهبود دهنده نان تست. محصولی اختصاصی برای افزایش کیفیت نان تست با قابلیت ایجاد بافت یکنواخت، منسجم و نرم، افزایش زمان ماندگاری، ایجاد طعم مطبوع و کاهش ضایعات قابل استفاده در انواع نان تست می باشد.

3-پری میکس بهبود دهنده نان همبرگر. بهبود دهنده اختصاصی نان همبرگر که از مهمترین مزایای استفاده از این محصول که می توان به آن اشاره داشت، کمک به تشکیل بافت مناسب، نرمی و یکنواختی بافت، تعویق در بیاتی و ایجاد طعم مناسب در محصول نهایی می ­باشد.

© کپی رایت - شرکت آذرنوش شکوفه